728 x 90

حضور موسسه کتابشناسی شیعه در نمایشگاه دستاوردهای علمی مراکز تخصصی و مؤسّسات آموزشی و پژوهشی حوزوی

حضور موسسه کتابشناسی شیعه در نمایشگاه دستاوردهای علمی مراکز تخصصی و مؤسّسات آموزشی و پژوهشی حوزوی
Britons are never more comfortable than when talking about the weather.John Smith, Flickr.

نمایشگاه دستاوردهای علمی مراکز تخصصی و مؤسّسات آموزشی و پژوهشی حوزوی، در شبستان امام حسن عسکری (علیه‌السلام) مسجد مقدس جمکران با بیش از 40 غرفه برگزار شد. در این نمایشگاه که از 22 تا 25 آبان 1400 به طول انجامید مراکز شرکت کننده آخرین  دستاوردهای آموزشی، پژوهشی، تبلیغی و‌ تهذیبی خود را در معرض نمایش

نمایشگاه دستاوردهای علمی مراکز تخصصی و مؤسّسات آموزشی و پژوهشی حوزوی، در شبستان امام حسن عسکری (علیه‌السلام) مسجد مقدس جمکران با بیش از 40 غرفه برگزار شد.

در این نمایشگاه که از 22 تا 25 آبان 1400 به طول انجامید مراکز شرکت کننده آخرین  دستاوردهای آموزشی، پژوهشی، تبلیغی و‌ تهذیبی خود را در معرض نمایش قرار دادند.

مؤسسه کتابشناسی شیعه نیز به همراه بنیاد دائرة المعارف اسلامی در نمایشگاه حضور داشت و آثار متنوع پژوهشی خود را به نمایش گذاشتند.

در اولین دوره از نمایشگاه دستاوردهای علمی- پژوهشی جدیدترین آثار مؤسّسه کتابشناسی شیعه – نابغة بغداد، محدث نامه، مستدرک الفقیه علی أمل الآمل و مجله کتاب شیعه(17-18)– نیز عرضه شد.

همچنین مدیر مؤسسه کتاب‌شناسی شیعه، استاد حجةالاسلام مختاری، در نشستی به تشریح وضع موسوعه نگاری و دانش‌نامه‌های رایج از جمله دانش‌نامه جهان اسلام پرداخت.

 

 

مطالب مرتبط

نظر بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده اند